آشفتگی بازارکاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
آموزش کارآفرینیتحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
آموزش گردشگریتحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
اتحادهای تامینکننده بینالمللیشناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
اتحادهای راهبردیشناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
ادراکمقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
ارائه ارزشمدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
ارتباطات بازاریابی یکپارچهمدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
استارت آپمدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
استارتاپطراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
استان کرمانشاهطراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
اعتبار تأمین کنندهبررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
اعتبار خریداربررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
اکوسیستم نوآوریطراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
الگوی بلوغطراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
امکانسنجیطراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
انتقال ریسک و هزینههاترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
اینشورتکشناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
اینکوترمزترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
ب
بازاریابی پایداریتدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
بازار بین بنگاهیطراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
بیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلیتاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
بلوغ صادراتیدیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
بیمهشناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
بیمه اعتباربررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
بین المللی شدنطراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
بندر بوشهرشناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
پ
پایداری کسب و کارارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارتهای دیجیتال در همهگیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
پیامدهامدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
پیشایندهای خارجی صادراتبررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیتآمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
پیشایندهای داخلی صادراتبررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیتآمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
تبلیغاتشناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
تبلیغات شخصی سازی شدهشناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
تجارت آنلاینمدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
تجارت بین المللترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
تجارت بین المللیبررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
تجربه خدماتطراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
تحلیل اهمیت- عملکردبررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیتآمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
تحلیل شبکهدیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
تحلیل کتابسنجیدیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
تحلیل مضمونساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
تصویر کشور مبداتحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
تغییر انگارهمدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
توسعه اخلاق کسب و کارمرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
توسعه بازارتبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
توسعه صادراتطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
توسعه کسبوکارطراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
چابکی استراتژیکبررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
ح
حاکمیت فناوری اطلاعاتمدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
حمل ونقل دریاییطراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
حمل ونقل هواییتبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
خ
خدمات تجاریسازیطراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
خدمات نوآوریطراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
د
داده بنیادطراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
داده بنیادمدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
دیجیتال پژوهیبررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
دیجیتالی شدندیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
دیمتلساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
دینتاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
ذ
ذهنیت جهانیتحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
ر
راهبردهامدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
رشد شبکهمحوربررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
روابط خریدار و فروشندهترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
سیستم فازیـعصبی انطباقیطراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
سفر مشتریطراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
سهم بازار صادراتیبررسی تاثیر استراتژیهای تجاری بر عملکرد صادراتی شرکتها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
سواد اطلاعاتیبررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
سواد دیجیتالیبررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
ش
شبکه سازیمراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
شبیهسازی عاملمحورمدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
شخصیت برندمقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
شخصی سازیشناسایی مؤلفهها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
شرکتهای دانشبنیانطراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
شرکتهای دانشبنیانتدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
شرکتهای دانشبنیان حوزه ساختمانطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
شرکتهای صادراتیشناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
شرکتهای صادرکنندهبررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
شرکتهای کوچک و متوسطبررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
شرکتهای کوچک و متوسطدیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
ص
صادراتساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
صادراتمراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
صادراتتدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
صادرات پویابررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
صنایع خلاقساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
صنایع فرهنگیساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
صندوق ضمانت صادراتبررسی پوششهای اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
صنعت خودرومدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
ط
طراحی الگوطراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
ع
علم طراحیمدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
عملکرد بازاریابیبررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
عملکرد صادراتبهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
عملکرد فرانچایزرتوانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ف
فراترکیبطراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
فرودگاهتبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
فناوری اطلاعاتبررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
فناوری های دیجیتالکاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
فین تکمدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
ق
قابلیت جذب دانشبهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
قابلیتهای پویاطراحی مدل قابلیتهای پویای شرکتهای دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
قصد خریدتحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
قوم گرایی مصرفیتاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
کارآفرینی اجتماعیمرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
کارآفرینی دیجیتالیبررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاههای هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
کارآفرینی شهریکاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
کارآفرینی گردشگریتحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
کرونا ویروسطراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
کسب و کار اجتماعیمرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
کسب و کار بین المللمراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
کسب و کار پایدارکاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
کسب وکار"؛ سرمایهگذاری"؛ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارزهای دیجیتال بر مدیریت استراتژیهای کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
کسبوکارهای کوچک و متوسططراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
کسب و کارهای نوپاشناسایی و اولویت بندی مولفهها و شاخصهای موثر بر اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
کیفیت رابطه صادرکننده-واسطهبررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
گراندد تئوریطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
گشودگی فرهنگیتحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
گمرکمدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
ل
لجستیک هوشمندکاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
م
مالکیت فرانچایزرتوانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
محصولات نانوطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
مدیریت تجربه مشتریطراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
مدیریت زنجیره تامینترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینهها در تجارت بینالملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
مدیریت شهرتمدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
مدیریت فرانچایزتوانمندی های مدیریت فرانچایز بر نحوهی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
مدیریت فرایندمدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
مدلسازی رفتارمدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
مدلسازی معادلات ساختاریطراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
مدل کسبوکارطراحی سیستم استنتاج فازیـعصبی انطباقی جهت امکانسنجی استارتاپهای تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
مدل کنترل بحرانطراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
مرکز رشد بینالمللیمراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
مرور نظاممندمرور نظاممند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
مسکاتمقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
مشتریگرایی فعالبهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
مهارتهای دیجیتالارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارتهای دیجیتال در همهگیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
موفقیت بینالمللیبررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بینالمللی شرکتهای کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکهمحور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
موفقیت پایدارطراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
موفقیت ورود به بازار صادراتیبررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیتآمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
نشانهشناسیمقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
نظام آموزشیتحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
نظام بانکیمدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
نظریه دادهبنیادتدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکتهای صادراتی دانشبنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
نقشه شناختی فازیطراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
نقشه شناختی فازیطراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
نوآوریطراحی الگوی بلوغ مدل کسبوکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپهای پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
نوآوری خدماتبهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
و
واحدهای صنعتیطراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسبوکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
ه
هاب بینالمللیتبیین ابعاد و مؤلفههای هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
هزینه ارسال کالامدلسازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیهسازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
هلدینگ بین المللیطراحی الگوی انواع خدمات هلدینگهای بین المللی نوآوری و تجاریسازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
همکاریمدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
همهگیری کروناارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارتهای دیجیتال در همهگیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
هویت برندمقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بینالمللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
هوشیاری دینیتاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد