نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آشفتگی بازار کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • آموزش کارآفرینی تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • آموزش گردشگری تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]

ا

  • ابداعات و نوآوری تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
  • اتحادهای تامین‌کننده بین‌المللی شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • اتحادهای راهبردی شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • ادراک مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • ارائه ارزش مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • ارتباطات بازاریابی یکپارچه مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • استارت آپ مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
  • استارتاپ طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • استان کرمانشاه طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • استراتژی‌های تجاری بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • اعتبار تأمین کننده بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • اعتبار خریدار بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • اکوسیستم نوآوری طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
  • الگوی بلوغ طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • امکان‌سنجی طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • انتقال ریسک و هزینه‌ها ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • اینشورتک شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
  • اینکوترمز ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]

ب

  • بازاریابی پایداری تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • بازار بین بنگاهی طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • بانکداری الکترونیک چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • بانکداری دیجیتال چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • بیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلی تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]
  • بلوغ صادراتی دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • بیمه شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
  • بیمه اعتبار بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • بین المللی شدن طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • بندر بوشهر شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]

پ

  • پایداری کسب و کار ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارت‌های دیجیتال در همه‌گیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
  • پیامدها مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • پیشایندهای خارجی صادرات بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیت‌آمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
  • پیشایندهای داخلی صادرات بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیت‌آمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]

ت

  • تاب آوری زنجیره تأمین تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
  • تبلیغات شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • تبلیغات شخصی سازی شده شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • تجارت آنلاین مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • تجارت بین الملل ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • تجارت بین المللی بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • تجربه خدمات طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • تحلیل اهمیت- عملکرد بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیت‌آمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
  • تحلیل شبکه دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • تحلیل کتاب‌سنجی دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • تحلیل مضمون ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • تصویر کشور مبدا تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
  • تغییر انگاره مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • توسعه اخلاق کسب و کار مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • توسعه بازار تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • توسعه صادرات طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • توسعه کسب‌وکار طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • توکل کارآفرینانه تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]

چ

  • چابکی استراتژیک بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]

ح

  • حاکمیت فناوری اطلاعات مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • حمل ونقل دریایی طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • حمل ونقل هوایی تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]

خ

  • خدمات تجاری‌سازی طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
  • خدمات نوآوری طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]

د

  • داده بنیاد طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • داده بنیاد مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
  • داده‌بنیاد چالش‌های استقرار بانکداری دیجیتالی در صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 201-225]
  • داروهای گیاهی طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • دانش بنیان طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • دانش بنیان مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • دیپلماسی تجاری طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
  • دیجیتال پژوهی بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
  • دیجیتالی شدن دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]
  • دیمتل ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • دین تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

ذ

  • ذهنیت جهانی تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]

ر

  • راهبردها مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]
  • رشد شبکه‌محور بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
  • روابط خریدار و فروشنده ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]

ز

س

  • سیستم فازی‌‌‌ـ‌عصبی انطباقی طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • سفر مشتری طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • سهم بازار صادراتی بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
  • سواد دیجیتالی بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]

ش

  • شبکه سازی مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • شبیه‌سازی عامل‌محور مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • شخصیت برند مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • شخصی سازی شناسایی مؤلفه‌ها و ارائه مدل تبلیغات شخصی سازی شده [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 125-151]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ساختمان طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • شرکت‌های صادراتی شناسایی و بررسی انگیزه های ورود به اتحادهای تامین کننده بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های صادراتی بندر بوشهر) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 113-137]
  • شرکتهای صادرکننده بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط دیجیتالی شدن و بلوغ صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 41-62]

ص

  • صادرات ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • صادرات مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • صادرات تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • صادرات پایدار طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
  • صادرات پویا بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • صنایع خلاق ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • صنایع فرهنگی ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • صندوق ضمانت صادرات بررسی پوشش‌های اعتباری صندوق ضمانت صادرات ایران و چگونگی تأثیر آن در توسعه فعالیت های بین المللی شرکتها [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 121-139]
  • صنعت خودرو مدل سازی تحول انگاره ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت خودروسازی ایران، [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 161-178]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]

ع

  • علم طراحی مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • عملکرد بازاریابی بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • عملکرد صادرات بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
  • عملکرد صادراتی بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • عملکرد فرانچایزر توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ف

  • فراترکیب طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
  • فرودگاه تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • فناوری اطلاعات بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
  • فناوری های دیجیتال کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • فین تک مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]

ق

  • قابلیت جذب دانش بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
  • قابلیت‌های پویا طراحی مدل قابلیت‌های پویای شرکت‌های دانش بنیان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 103-124]
  • قرآن ‌کریم تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]
  • قصد خرید تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
  • قوم گرایی مصرفی تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]

ک

  • کارآفرینی تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]
  • کارآفرینی اجتماعی مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • کارآفرینی دیجیتالی بررسی رابطه بین سواد دیجیتالی و توسعه کارآفرینی دیجیتال (مطالعه موردی: دانشگاه‌های هنر تبریز) [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 199-219]
  • کارآفرینی شهری کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • کارآفرینی گردشگری تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • کرونا ویروس طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • کسب و کار اجتماعی مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • کسب و کار بین الملل مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • کسب و کار پایدار کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]
  • کسب وکار"؛ سرمایه‌گذاری"؛ ارائه مدل و شناسایی ابعاد اصلی تاثیر ارز‌های دیجیتال بر مدیریت استراتژی‌های کسب وکار با رویکرد آمیخته [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 175-197]
  • کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • کسب و کارهای نوپا شناسایی و اولویت بندی مولفه‌ها و شاخص‌های موثر بر ‌اینشورتک برای کسب و کارهای نوپا در صنعت بیمه [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 87-107]
  • کیفیت رابطه صادرکننده-واسطه بررسی تاثیر قابلیت های صادرات پویا بر عملکرد بازاریابی در شرکتهای صادرکننده: نقش تعدیلگر کیفیت رابطه صادرکننده - واسطه [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]

گ

  • گرایش صادراتی بررسی تاثیر استراتژی‌های تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 131-151]
  • گراندد تئوری طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • گشودگی فرهنگی تحلیل تاثیر گشودگی فرهنگی و ذهنیت جهانی بر قصد خرید استفاده کنندگان لوازم خانگی با تاکید بر نقش میانجی تصویر کشور مبدا [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 69-85]
  • گمرک مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]

ل

  • لجستیک هوشمند کاوش نقش کارآفرینی شهری، فناوری های دیجیتال و لجستیک هوشمند بر کسب و کار پایدار در شهر هوشمند: نقش تعدیلگری آشفتگی بازار [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 155-175]

م

  • مالکیت فرانچایزر توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • محصولات نانو طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • مدیریت تجربه مشتری طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتری در صنعت حمل ونقل دریایی ماهیت، پیشایندها و پیامدها [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 23-48]
  • مدیریت زنجیره تامین ترکیب بهینه نقاط تحویل، انتقال ریسک و انتقال هزینه‌ها در تجارت بین‌الملل با تاکید بر اینکوترمز 2020 [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 83-119]
  • مدیریت شهرت مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • مدیریت فرانچایز توانمندی‌ های مدیریت فرانچایز بر نحوه‌ی عمل فرانچایزر با نقش تعدیلگر مالکیت فرانچایزر [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • مدیریت فرایند مدل ارائه ارزش در فرایندهای سازمانی گمرک از طریق ادغام حاکمیت فناوری اطلاعات در مدیریت فرایند [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 19-40]
  • مدل‌سازی رفتار مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • مدلسازی معادلات ساختاری طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه صادرات محصولات نانوی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه ساختمان با رویکرد آمیخته کیفی - کمی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 25-46]
  • مدل سیستمی طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 41-63]
  • مدل کسب‌و‌کار طراحی سیستم استنتاج فازی‌ـ‌عصبی انطباقی جهت امکان‌‌سنجی استارتاپ‌های تجارت الکترونیک [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 179-200]
  • مدل کنترل بحران طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]
  • مرکز رشد بین‌المللی مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند متون علمی توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 109-130]
  • مسکات مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • مشتری‌گرایی فعال بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]
  • مشوق اقتصادی و رژیم نهادی تاثیر مؤلفه های اقتصاد دانش‌ بنیان ‌بر تاب آوری زنجیره تأمین ‌ [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 49-73]
  • معناشناسی تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]
  • مهارت‌های دیجیتال ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارت‌های دیجیتال در همه‌گیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
  • موفقیت بین‌المللی بررسی تأثیر چابکی استراتژیک بر موفقیت بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی رشد شبکه‌محور [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 177-194]
  • موفقیت پایدار طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • موفقیت ورود به بازار صادراتی بررسی پیشایندهای داخلی و خارجی اثرگذار بر ورود موفقیت‌آمیز به بازارهای صادراتی با رویکرد IPA [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 93-112]
  • مولفه‌های روان‌شناختی تبیین مولفه‌های روان‌شناختی توکل کارآفرینانه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 139-154]

ن

  • نشانه‌شناسی مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • نظام آموزشی تحلیل مشکلات فرایند نظام جامع آموزش گردشگری ایران با تأکید بر رویکرد کارآفرینی [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 141-159]
  • نظام بانکی مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
  • نظریه داده‌بنیاد تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 75-92]
  • نقشه شناختی فازی طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • نقشه شناختی فازی طراحی الگوی پویای بین المللی شدن شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت داروهای گیاهی) [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
  • نوآوری طراحی الگوی بلوغ مدل کسب‌وکار استارتاپی در ایران (مطالعه چند موردی: استارتاپ‌های پلتفرمی / دیجیتالی) [دوره 6، شماره 1، 1402، صفحه 227-260]
  • نوآوری خدمات بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتری‌گرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجی‌گری نوآوری خدمات [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 47-67]

و

  • واحدهای صنعتی طراحی مدل کنترل بحران کرونا ویروس در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در واحدهای صنعتی استان کرمانشاه [دوره 6، شماره 2، 1402، صفحه 195-218]

ه

  • هاب بین‌المللی تبیین ابعاد و مؤلفه‌های هاب بین المللی با رویکرد توسعه بازار مورد مطالعه؛ فرودگاه امام خمینی (ره) [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 153-173]
  • هزینه ارسال کالا مدل‌سازی رفتار منطقی خریدار و فروشنده در سیستم تجارت آنلاین با استفاده از شبیه‌سازی عامل محور [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 81-101]
  • هلدینگ بین المللی طراحی الگوی انواع خدمات هلدینگ‌های بین المللی نوآوری و تجاری‌سازی با رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 63-80]
  • همکاری مدل کیفی همکاری نظام بانکی با شرکتهای حوزه فین تک به روش داده بنیاد [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 153-177]
  • همه‌گیری کرونا ارائه الگویی برای پایداری کسب و کار مبتنی بر مهارت‌های دیجیتال در همه‌گیری کرونا [دوره 6، شماره 4، 1402، صفحه 179-198]
  • هویت برند مقایسه تطبیقی ادراکات مصرف کنندگان ایرانی از مسکات های برندهای بین‌المللی و ایرانی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 199-219]
  • هوشیاری دینی تاثیر هوشیاری دینی بر ترجیح محصولات داخلی: تحلیل نقش قوم گرایی و بیگانگی مصرفی [دوره 6، شماره 3، 1402، صفحه 1-24]